woensdag 5 mei 2010

BARCELONA UPDATE STABIELE QUATATIES

Wow, ik moest niesen, ik schut me hoofd en het is weg.
Jeroen al na 2 bier.

Niemand verkoopt gratis zijn kont aan de deur.
Jeroen in discussie met Alex over een goed doel.

Kijk die chick gek, zei is echt mijn droom vrouw.
Rick over een “te lekkere chick”

K*nker, die olifant staat er voor.
Helaas Ali

Jeroen, ik in deze aansteker
Alex Belhadj over een mooie aansteker van Jeroen.

Nee man, deze heb ik gevonden in Barca. Ik hou deze tot me dood.
Tja, wat je maar vet vind.

Max is de ultiment mooiboy! Niet te verslaan met zijn spaans kunsten!
Sus ojos son estrellas
Freetranslation, zoek maar op!

Rick in jamboree:Gast deed ruig tegen Ali: Rick zegt: i’m from sao paolo. I’m from the gutter. Gast werd gelijk bang en pullde en fattoe en liep weg.

1 opmerking: