woensdag 19 mei 2010

BARCELONA 2.0 UPDATE #1

Ik (Mink) dacht laat ik er ook maar een keer aan gaan geloven en een keer naar Barca gaan! Met al het aswolk-gezeik dacht ik al bijna dat het niet door zou gaan, maar gelukkig ging alles met vliegen goed. Op het vliegveld werd ik opgehaald door Rick, waarbij ik deze week ga verblijven in zijn appartement hier.


Gister avond zijn we al even bij macba geweest en hebben we bij paralel geskate. Was echt al sick, er zijn echt een hoop goede gasten hier. Bij paralel werden al tricks als fakie flip wheelie fakie flip out en switch frontside flip wheelie backside flip out gegooid! Ik heb er een hele mooie ollie wheelie tussendoor gedaan, hehe.
Vandaag zijn we met de metro naar Forum en naar Barceloneta geweest, echt biezar hoe sick die spots allemaal zijn!

(fakie disaster)

(fakie 5-0)

(Tail)

(Switch rock eentje hoger)

(rick chillin)

(Wallie)

(Feeble)

(Literflessen bier)

Van de week volgen meer foto´s en verslagen!

2 opmerkingen:

  1. Yeah, klinkt fokkin sick man! wish I could be there... en literblikken zijn gruwelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahhaahahahaha heeft die nou hakenkruizen op z`n vloer

    BeantwoordenVerwijderen