woensdag 15 juli 2009

KATSLAUWE PREVIEW #2: ROBERT JOOSTEN


Met de Katslauw premiere weer een dag dichterbij, dus hier het tweede interviewtje met deze keer Sevenply's Robert Joosten, die naar verluid ook een bangin erge part in de video heeft. De pics hadden we, dus belden we Ro-bro hedenavond even op voor een korte vooruitblik op Katslauw & daarna. Pics door Koen Taselaar (seq) en Maarten Dercksen.

Yo Robert, aanstaande vrijdag Katslauw, ben je hyped?
'Ja, tuurlijk 4 jaar gewerkt. Tenminste, wel een hele lange tijd. Dirk zegt hier naast me niet zo lang, maar wel een hele lange tijd'

Whot dat er footage van zo lang geleden in zit. Wel anticipatie dat je zo lang hebt gefilmt.
'Ja, misschien. Maar ook veel verouderde shit er weer uitgehaald he, dat krijg je als de film steeds later uitkomt en je die footy niet kan uitbrengen. Maar ben wel hyped met hoe het nu is'


Wat is de kutste trick in je part?
'De kutste trick.. Ik denk dan aan m'n Nollie heel, maar die vond ik zeker wel leuk om te doen, niet kut dus. Maar dat was wel een grote missie, ben zeker vier keer terug gegaan, je wordt daar altijd gekickt. Laatse keer konden we blijven skaten, dus toen had ik hem in tien tries'

Je deed hem in 7 tries toch?
Ja ja, en daarna wilde ik switch tré gooien, maar dat ging niet helemaal volgens plan haha'

Op welke part van Katslauw ben je het meeste hyped? En dan ff geen rekening houden met dat Dirk Middelkoop naast je zit.
'Haha oh nee maar Dirk z'n part is supererg. En verder. Pff op zoveel gek. Ali heeft een part met eigenlijk alleen maar bangers, Robbin de Wit z'n part is ook supersick.. Iedereen heeft erge shit'

Nu jij daar naast Dirk zit, wie van jullie heeft de beste crooked grind?
'Nah we hebben ze allebei wel steady opzich, wel gelijk niveau. Dirk ging wel als eerst voor die kink rail in Hasselt waar die een crook wist te plaatsen. Dirk doet opzich wel dikkere rails vaker dan ik'

Hoe ziet het weekend er naast de Katslauw premiere voor Robert uit?
'We kunnen niet meedoen aan die Grand Prix wedstrijd omdat het voor 'Pro's Only' is, dus op zaterdagmiddag Streetmasters op Westblaak. Ik weet niet hoe ze daarbij komen, Zo dom, gooien ze die events op dezelfde dagen en doen ze het elk jaar weer. Moeten ze echt veranderen'


Wat ga je doen nu Katslauw over is? Nog andere projecten?
'Markie Marc is van plan een video te maken waar ik voor wil filmen. Sowieso standaart filmen haha standaart filmen. Van filmen ga je sneller skaten, en je wil die trick sneller landen want je zie die arme filmer zo met die gebogen rug en dan wil je 'm nog meer doen, raak je hyped. Sowieso standaart filmen'

Wat heb je te zeggen tegen het publiek die naar de Katslauw premiere gaat?
'Ja sowieso heel veel plezier. En je zal verrast zijn. Die shit komt hard, want ze weten niet hoe die shit tegenwoordig gaat met KWS, serieus, mensen gaan hem zetten. En mensen gaan haten op kleding steez zoals altijd.. Die zitten er altijd wel tussen. Bij deze Shoutout aan alle haters, zonder hun was het nooit gelukt'

Haha aight Robert bedankt.
'Yo geen probleem man geen probleem'

2 opmerkingen:

  1. Robert is de een van de aardigste skaters die ik ooit heb ontmoet toen ik een keer in rotterdam was, helaas moest hij al snel weer verder mah ik heb nog wel met hem kunnen praten.
    Nog een laatste ding zijn katslauw part is de shit;-) goed werk Robert
    ltrs.... Glenn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS. nog beterschap met je knie die misschien al beteris:-p

    BeantwoordenVerwijderen